عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق من


تو را از بین صدها گل جدا کردم 


تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم 


برای نقطه ی پایان تنهایم


تو تنها اسمی بودی که صدا کردم


عشق من ...عشق من ...عشق من ... عشق من


بگو از پاکی چشمه منو لبریز خواستن کن


با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن


اگه از مرگ باورها، از آدم ها دلم سرده


نوازش کن تو دستامو که خیلی وقت یخ کرده


که خیلـــــــــــی وقت یخ کرده ...


عشق من ...عشق من ...


دیگه دلواپس بودن واسم بسه


دیگه بیهوده پیمودن واسم بسه


زیادیم کرده پژمردن


زیادیم کرده غم خوردن


توی بیداد تنهایی


در عین زندگی مردن


عشق من ... عشق من ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 17:2 | |